Jesteś tutaj: dietetycznyswiat.pl > Trening > Posiłek po treningu

Posiłek po treningu

Bardzo często popełnianym błędem, w szczególności przez początkujących w tej dziedzinie jest brak posiłku po treningu. A bo za późno, nie mam ochoty jeść, jestem zbyt zmęczony by coś przygotować. Powodów są dziesiątki jeśli nie setki. Każdy ma jakieś swoje prywatne przeszkody, które mogą przeszkodzić mu w odpowiednim odżywieniu ciała po przebytym treningu. W szczególności gdy był on ciężki i wymagający od nas zaangażowania wszystkich partii mięśniowych musimy zadbać o odpowiedni materiał do odbudowy organizmu. W przeciwnym wypadku dość szybko ciało się zbuntuje i obróci przeciwko nam. Po treningu najlepszy jest posiłek, który zapewni nam solidną porcję białka do rozbudowy mięśni, węglowodany, których zapasy zużyliśmy, a także odrobina zdrowego tłuszczu, który w przeciwieństwie do zwierzęcego nie zaszkodzi. Dlaczego jedzenie jest tak ważne? To proste. Jeśli nie dostarczysz organizmowi odpowiednich składników to nie uda ci się zbudować upragnionej sylwetki. Jedyne do czego można w ten sposób doprowadzić to zostanie szkieletem.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.