Jesteś tutaj: dietetycznyswiat.pl > Trening > Rower

Rower

Na jakie partie mięśniowe wpływa jazda na rowerze? Co może zaoferować nam w zamian za wysiłek jaki w nią włożymy? Jeździć czy też nie? Na początku warto zaznaczyć, że przez jazdę na rowerze nie rozumiem przejechania kilku kilometrów w żółwim tempie, dziesięciu postojów i naprawdę iście spacerowej aury w czasie wypadu. Rower może dać nam wiele. Pomoże w zrzuceniu zbędnych kilogramów, bo podobnie jak bieganie wymaga dość sporego nakładu energii. Co się z tym wiąże poprawi się nasza kondycja. A co z mięśniami? Mięśnie nóg są w tym przypadku oczywistym elementem, ale to nie wszystko. Intensywna jazda, wspinaczka pod górę uruchamia wiele partii ciała. Zacząć możemy od mięśni rąk i tak zwanych kapturów, które pracują dość intensywnie, w szczególności gdy stoimy na pedałach. Większy wysiłek gwarantuje też pracę mięśni brzucha i grzbietu. Jak widać rower jest narzędziem ogólnorozwojowym, a korzyści jakie będziemy czerpać z jazdy zależą wyłącznie od naszego zaangażowania.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.