Jesteś tutaj: dietetycznyswiat.pl > Trening > Trening siłowy kobiet

Trening siłowy kobiet

Na wielu forach internetowych możemy spotkać się z pytaniami o wygląd sylwetki po treningu siłowym zadawanych ze strony kobiet. Zobaczymy tam równie wiele naprawdę rozmaitych wypowiedzi na ten temat. Od rodzimych ekspertów na co dzień popijających piwo na kanapie i ludzi, którzy wiedzą coś w temacie. Kobiety zazwyczaj obawiają się, że osiągną sylwetkę kulturystki, której nie chcą widzieć w lustrze. Drogie panie – to nie takie proste. Naprawdę. Jeśli samym treningiem można byłoby doprowadzić do takiej ekspozycji mięsni, to liczba kulturystów rosłaby z roku na rok, a na plażach podziwialibyśmy męskie klaty, a nie panów z brzuszkiem. Tak więc, trening siłowy nie przyniesie takiego efektu. Jego osiągnięcie okupione jest długimi godzinami spędzonymi na siłowni i równie męczącym doborem składników odżywczych, specjalnie po to, by w ciele mogły rozwijać się potężne mięśnie, a traciło ono tłuszcz. Przy umiarze w treningu i zdrowym żywieniu jedyne co możemy uzyskać to mocne zarysy mięśni i… tyle.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.